keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

Lomapäiviä ja lämpöä

Aamulla ulos ikkunasta kurkistaessa huomasin olevani iloinen, että se aurinko vihdoinkin antaa hieman rauhaa. Jatkuva kuumuus ei sittenkään taida sopia minulle, vaikka aina niin olen kuvitellut. Rajansa kaikella. Nyt on taas vapaita vietetty alkuviikosta ja huomenna lisää. Nämä neljän päivän työviikot taitaa olla ihan sopivia mulle. Aikakin kuluu hurjan paljon nopeampaa, enää nimittäin 9 päivää Suomen reissuun.
Sunnuntaina käytiin sukuloimassa ja grillailemassa. Oli ihan mukava päivä, kun sää salli ulkona istumisen ja ruokaa oli liikaakin. Maanantaina pyörähdin 6h töissä ja palasin Tadworthiin, jossa olin sitten tähän aamuun asti. Lauantaina meneekin töissä koko päivä, varmaan n. 12h, kun nuori pariskunta päätti järjestää häänsä täällä. Paikalle tulee n.155 ihmistä ja mielenkiintoinen ilta varmasti tulossa.
Mutta eipä täällä tosiaan mitään ihmeellistä. Asuntoa oon alkanu kattelee vähitellen, vaikka vieläkin tuntuvat vuokraavan vasta ens kuulle. Mutta eiköhän sieltä joku osu kohdalle, kun tarve tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti