sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Mestariteos nro. 2

Oon näköjään todellakin väsynyt syömään brittiruokaa ja mun asenne sitä vastaan kasvaa koko ajan. Kaikki syödään ranskisten kanssa, kaikessa on kasoittain rasvaa ja mikään ei ees maistu oikealle (eli suomalaiselle). Eli viime viikolla kun vetelin sitä perunamuusia (jota oikeesti söin melkee koko viikon) niin tällä viikolla on vuorossa sitten makaronilaatikko. Kyllä, ihan itse keitin makaronit ja paistoin jauhelihat ja vaikka heitinkin kaiken ihan arpomalla niin sain koottua aivan sopivan määrän aineksia siihen vuokaan ja sain aikaan......



Ja siiis kyllähän tää iha makaronilaatikolle maistuu. Ja no, en oo mikään makaronilaatikon superfani, mutta kunnon suomalaista ruokaa, joka voittaa kaiken maailman fish&chipsit ja Italiasta kopioidut lasagnet ihan 5-0.



Kuten huomaatte, innostuin taas kokkaamaan koko armeijalle, eli Anneli tulee tänne illalla nauttimaan mun mestariteoksesta ja muuten tota sitte varmaan vetelen perjantaihin asti aamu-, väli- ja iltapalaksi. Ja jos jaksan pakata kouluun niin se menee lounaanakin ja varmaankin myös illallisena. Sen jälkeen uskon, että mun makaronilaatikot on taas syöty seuraavaks vuodeks..



Varasin muuten ajan ERASMUS- vastaavalle eli menen keskustelemaan ulkomailla opiskelu vaihtoehdoistani. Mun top2 kohteet on jo deletoitu, koska Espanja tai Kypros ei tarjoa mun kurssia.. Eli Istanbul (Turkki), here I come (ja kyllä isä, se on vieläkin muiden mahdollisten maiden edellä). Eli ehkä alkuviikosta tiedän jo mikä on ensi syksyn kohdemaa.

Nyt oikeasti tekemään niitä koulujuttuja ja pian salille. Ja pian taas uusi viikko aluillaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti