sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Saksalainen viikonloppu

Taas viikonloppu lopuillaan. Tosiaan kyseessä oli Halloween-viikonloppu, mutta Halloween asuni jäi kaappiin ja niin taitaa jäädä tältäkin iltaa. Tänään siis oli tarkoitus vasta juhlia asut päällä, mutta olen niin naatti, että jään kotiin ja nukun kunnon yöunet ja valmistaudun taas uuteen viikkoon.

Perjantaina käytiin hieman viihteellä ja oli ihan mukava ilta.





Eilen sitten olin supersuper väsynyt, kun yöunet oli jääneet aika mitättömiksi ja päiväunet tuntui huonolta idealta. Tästä huolimatta päätin ottaa äkkikutsun vastaan ja lähteä kahden saksalaisen kanssa jonkun luo tupareihin. No päästiin paikalle niin minulle selvisi, että olin ainut ei-saksalainen. Ja sitten väki lisääntyi, mutta silti paikalle ei ilmestynyt yhtään brittiä tai mitään muutakaan. Kielimuurin tai saksalaisen asenteen (itse saksalaiset valistivat tästä) takia en jutellut paljoa kenellekkään. Mutta olin niin väsynyt, ettei siitä puhumisesta olisi tullutkaan mitään.

Tänään sitten aamu alkoi pyykkäämisellä pirteänä n.10h unien jälkeen. Pian on edessä kävelyterki rannalle samojen saksalaisten luokkakavereiden kanssa. Aivan ihanaa, kuinka yhtäkkiä on kavereita paljon ja lähes aina voi soittaa jollekkin ja mennä kyläilemään jos tylsistyttää :)

Täällä on tosiaan ollut tosi hyvä sää koko viikonlopun ja otan kameran mukaan sinne rannalle. Lisäilen niitä kuvia myöhemmin sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti