perjantai 26. marraskuuta 2010

Kumppariostoksilla

Jos joku yrittää mulle ikinä enää sanoa, että kenkäostoksilla oleminen on ihanaa, niin en tiä kyllä mitä teen. Vai eikö kumpparit nyt kengiksi lasketa?


Ainoa merkki mitä tuolla näyttänee kaupoissa olevan on Hunter ja kun minä en niitä halua! Tai sitten jotain brittilipun mukaan kuvioituja tai kukkaisia saappaita kyllä olisi. Mutta ei minulle kiitos. Haluan siistit, yksinkertaiset ja neutraalit. Noh, tunnin aikana olin jo melkein ostanut ne Hunterit, nauranut Primarkin säälittäville brittilippu kumppareille ja melkein ostanut Timberlandit, jotka ei todellakaan ole tyyliäni. Sitten vihdoin löysin tyylikkäät mustat ja vielä kohtalaisen hintaiset kumpparit niin olin valmis tanssimaan voitontanssia siinä keskellä kauppaa, kunnes myyjä ilmoitti ettei ole isompia kokoja. Noh, sitten minä kiskaisen koon 37 jalkaan ja sanon että hyvin mahtuu otan nämä kiitos. No kyllähän ne mahtuu, vaikka ehkä välillä osuu varpaat kärkeen ja hieman varsi puristaa. Mutta kumpparithan venyy? Vai miten se nyt olikaan..


Mutta arvatkaa vaan oliko juhlaa, kun ei tarvinnut väistellä yhtään lätäkköä tai loskavuorta, läpi vaan! Ja no, itse asiassa vähän niinku suuntasinkin niihin lätäköihin kun kerran pystyi. Ja kun pääsin asuntolan eteen niin tajusin miten kepeästi matka taittui, kun aamulla taas sai pysähdellä koko ajan ja miettiä että minne nyt astuisi kun joka puolella vettä. Ja meidän ulko-oven eteen kerääntynyttä valtamereäkään ei tarvinnut väistä, eikun kahlaten vaan läpi!


Olin siiis iiiiihan raivona, kun ei löytynyt sopivia ja hienoja. Mutta kyllä tämä tunne kun sai kahlata kaiken läpi sitten neutraloi päivän.

Mutta seuraavat kumpparit ostan vasta jonku sadan vuoden päästä kiitos.. Jos koskaan. Niin ja jos toi sää päättää yhtäkkiä muuttua kuivaks niin oon tooosi vihanen. Lisää räntäää nyt ja heti!!

Ps. Varattiin lennot Saksaan tammikuun lopulle :))) yövyskelen Larissan luona reilun viikon ja käydään varmaa Hollannin puolella, ku ne asuu aika lähellä rajaa. Jeejeee kohta on Saksakin valloitettu!


I was trying to find waterproof shoes today, seems to be impossible if you don't want Timberlands or wellies. Well as you can see after trying on millions different pair of shoes I found these ones which were nice, neutral and comfy. Although they are size 4 and usually I wear 5 or 6 but oh well, they are ok and at least I don't have to watch out where I walk or walk slowly!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti