lauantai 15. tammikuuta 2011

Uusi ystäväni

Sinulle uusi ystäväni,

olen jo hyvin pitkän aikaa haaveillut kohtaamisestamme, mutta olen ollut ujo, epäröivä ja uskon, etten vain ollut valmis ottamaan askelta eteenpäin ja kohtaamaan haasteita, joita eteemme varmasti tulee. Osa syynä tietysti epäiröintiini on ollut se, että tiedostin kuinka paljon tulet keventämään kukkaroani, mutta kun finanssipuoli saatiin kuntoon, tiesin että nyt on se hetki - hetki jolloin minä ja sinä saamme aloittaa yhteisen polkumme. Olen todella kiitollinen, että sain sinut vieraakseni ja toivon, että pysyt täällä pidempäänkin. Olen tietysti tietoinen herkistä puolistasi ja ymmärrän, jos sinun joku päivä täytyy lähteä, mutta uskon, että voin kohdella sinua niinkuin syvästi rakastavan ystävän kuuluukin auttaen sinua kestämään välillä kovempakin otteitani. Uskon, että rakkaudella, hyvällä huolenpidolla ja yhteistyöllä meistä tulee pitkä aikaiset ja läheiset ystävät - kunnes jälkeläisesi korvaavat sinut. Mutta älä sure vielä niitä hetkiä, jolloin olet liian vanha toimimaan ja jaksamaan, vaan unelmoi tulevista hetkistä ja vielä enemmän, elä tätä hetkeä. 
Tervetuloa uuteen kotiisi Nikon D3100.

Rakkaudella, 
uusi omistajasi


Sain tosiaan kameran varaukseen viime torstaina ja mulle sanottiin, että alkuviikosta ehkä tulee. Mutta tänä aamuna tulikin viesti, että tervetuloa hakemaan. Ja niinhän minä tein, koska vihdoinkin kun yhdellä kaupalla se on niin oli pakko kiirehtiä. Nyt tässä yksi syy lisää miten välttää tentteihin lukeminen..

I finally got the SLR camera that I wanted, Nikon D3100. Couple of weeks ago none of the stores had it and I thought I'm never gonna get it but managed to reserve it last thursday and all I could do was hope that it comes before we are going to Germany.. And it did! I got a text this morning saying it's ready for collection. This is probably not the best thing just before 2 exams but oh weeelll.. I'll take photos after the exams then.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti