perjantai 25. maaliskuuta 2011

Jännä perjantai

Mun oli tarkotus ottaa tänään kuvia samalla kun käyn kävelyllä, mutta oonkin istunu yli 4 tuntia koneen ääressä kirjoittamassa kurssityötä siitä, mitä suomalaisen yrityksen tulee ottaa huomioon kulttuurimielessä, kun laajentaa Kiinaan. Aivan, 1200 sanaa kirjoitettu, 3000 on raja ja palautuspäivä on vasta yli 4 viikon päästä. Eli hyvä tilanne sanoisinko.

Oon tosiaan kyllä pian lähdössä kävelylle tai hieman juoksemaan, ehkä rannalle, mutta sää on liian surkea kuvaamiseen. Ja en jaksa edes raahata kumpaakaan kameraa. Illalla sitten menen Annelin kanssa leffaan katsomaan Limitless, joka taitanee olla tänään ensi-illassa, mutta kirjotan siitä sit enemmän ku oon nähny sen. Mainoksien perusteella ainakin vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Tulipa tästä taas ihan turha teksti, mutta ilmoitan tätä kautta vain elossa olostani.. Nyt sitten sinne kävelylle, että ehin leffaankin! Toi kurssityön aloittaminen nyt jotenkin piristi päivää. Ei siinä mielessä, että se ois jotenki tosi piristävää istua silmät ristissä koneen ääressä, mutta se, että olen edennyt noinkin paljon ja että aihekkin vaikuttaa mielenkiintoiselta on suht piristävää.

Ois mulla tuolla jotain kananmuna-salaatti-kuvia, mut tuskinpa ketää iha hurjasti kiinnostaa, niin ne saa nyt jäädä sinne muistikortille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti