lauantai 26. maaliskuuta 2011

Vapaapäivät aiheuttavat shoppailuhimoa

Lähdin ostoksille tarkoituksena löytää No7:n huulipuna, koska mulla oli kyseiselle merkille vitosen alekuponki.


 No löysin mukavan, mutta siinä sitten kosmetiikkahimoissani aloin kyselemään, joitain hehkua antavaa voidetta. No kyllähän sitäkin löytyi ja kun myyjä niin hienosti esitteli voiteen vaikutusta, niin olihan sekin pakko ostaa.


 Sitten myyjä ilmoitti, että saat tämmösen pussukan mukaan, no olin iha fiiliksissä, että jes, meikkipussia tarvitsinkin! Kun avasin sen niin yllätyin ja paljon, sisältä löytyi ihonhoitotuotteita, huulipuna, ripsari ja luomiväri! Osa niistä oli pienissä mallipurkeissa, mutta esim. se huulipuna oli semmoinen kympin kokonainen puikko, jota olin juuri tuijotellut kaupassa!


Ostin vielä kaiken lisäksi Rimmelin luomivärisetin, koska omani ovat aika vanhoja jo ja kyseinen kappale oli tarjouksessa..


JA kävin sitten vielä ostamassa housut Miss Selfridgeltä, josta olin juuri toissapäivänä ostanut supermukavat mustat farkut. Kerrankin löytyi kolmet hyvät housut ja olisi tehnyt mieli ostaa kaikki, mutta kun hintataso ei ole mitään Primarkkia, niin piti tyytyä vain yksiin. Siihen sitten tyhjäsin lahjakorttini, jonka olin saanut kun olin ollut kaksi kertaa apulaisena Applicants dayssa (plus piti maksaa vielä pari kymppiä lisää huoh)

 Bongasin kuvan taas nettisivuilta. Omani ovat tosin vaalean beiget.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti