maanantai 4. huhtikuuta 2011

Aktiivinen loma alkakoon

Mulla on kriisi. En saa kuvia pois kamerasta, koska eilen toiminut piuha lopetti taas toimintansa ja kellaan ei ole sitä muistikortinlukijaa. Huoh. Nooo, kuitenkin, kamerassani olisi ollut herkullisia kuvia ruissämpylöistä, joita tänään leivoin. Ensimmäiset mun leipomat ruissämpylät ever ja vaikka teinkin jauhosäkin kyljessä olevalla ohjeella (taas hieman väärin tosin, kun en maltamattomana jaksanut lukea loppuun) niin niistä tuli erittäin herkullisia!

Oon muuten nyt lepäilly kotosalla lukuunottamatta tänään olleita hierontaa ja parturia. Huomenna sitten starttaa se viikon aktiivisempi osa, kun ensin vietän yön Vaasassa ja sitten keskiviikkona suuntaan Tampereelle ja lauantaina Lohjalle ja sunnuntaina takas Aberdeeniin (nyynyyh en halua).

Yritin äsken päässäni kuvitella Aberdeeniä ja jotenkin se kaikki tuntuu niin etäiseltä. Aina ollessani täällä tuntuu, ettei sitä elämää olekkaan siellä kaukomailla ja kaikki on vain unta. Tottakai kaikki on mielessä selvänä, mutta ajatus siitä, että olin siellä vain alle viikko sitten ja pian taas menossa takaisin, tuntuu niin kovin utopistiselta. Mitähän sitten, kun olen koko kesän täällä? Ja kun soppaan lisätään vielä yksi maa, Turkki? En vain pysty käsittämään, miksi se kaikki tuntuu niin epätodelliselta.

Aika kuvatonta meininkiä, mutta ehkäpä jossain välissä saan ne kuvat pois tuosta kamerasta ja voin lisäillä niitä tänne.

Ps. Kurssityöni sanamäärä lähentelee aika hurjia lukemia ja pienestä lähikirjastostanikin löytyi hyviä aiheeseen liittyviä kirjoja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti