sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

Aika kiitää

Tajusin, että keskiviikkona olen ollut kuukauden Suomessa ja vain enää muutama jäljellä. En olisi vielä valmis lähtemään, mutta onneksi kun lähtö tulee niin ei tarvii mennä vielä Aberdeeniin vaan pääsen sinne Istanbuliin. Ehkä tämän verrattavissa keski-iänkriisiin? Keskikesänkriisi.

Mitähän olen edes tehnyt? Töitä, maannut auringossa, heittänyt talviturkin, vieraillut kotona, nähnyt (yllättävän vähän) kavereita, juhlinut synttäreitäni perjantaina a silti tuntuu etten mitään ois tehnyt. Ja kuitenkin en ole ollut kotona lähes ollenkaan. Tekisi mieli ehkä olla hieman enemmän, koska tää kämppä on tosi kiva ja totuin Aberdeenissa omaan rauhaan ja omaan seuraani. Olen päässyt nettiriippivuudestanikin eroon, käyn ehkä kerran päivässä koneella, kun ennen mulla oli puhelimessakin netti, että pääsisin aina facebookiin, sähköpostiin ja aina tsekkaamaan googlesta kaiken mitä tarvii.

Mitähän vielä haluaisin tehdä? Käydä Tallinnassa ja Kuopiossa serkkujen mökillä. Siihen se lista kai loppui. Ainiin, Yyteriin pitäisi, ehkä Helsingissäkin ois kiva käydä ja tehdä elämäni ensimmäinen camping-reissu jonnekkin. Katsotaan mitä taas saan aikaan, koska jotenkin olen yllättävän huono toteuttamaan asioita.

Nyt tekisi mieli mennä jääkaappiin, kun muuten sulan ja tämä flunssakaan ei oikein sovi yhteen tämän järkyttävän kuumuuden kanssa. Mutta pitänee lähteä pian töihin, en valita, tänään on sunnuntai. Ja onneksi huomenna alkaa kylmemmät säät. Kerrankin oikeasti kaipaan niitä, kun aamuisinkaan ei saa nukuttua, kun aamuaurinko lämmittää huoneeni lähes saunaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti