torstai 27. lokakuuta 2011

Nousihan se kuu vihdoinkin

Today is the day, jota oon ootellu tässä viimesen 2.5 viikkoa kuin kuuta nousevaa. Tänään suunnataan Kappadokialle. Ja hyvä niin, kun on ollu aika hardcore opiskeluviikko ja en oo ehtiny oikeestikkaan yhtään urheilla tai edes katsoa yhtä jaksoa Suomen Big Brotheria (no tässä asiassa tuskin olenkaan menettänyt mitään). Joka päivä, kun oon tullut kotiin ja oon käynyt kurssityön tai tenttikirjan pariin ja nyt vihdoinkin voi edes vähän huokaista. Ensi viikon tiistaina tosin ois yks tentti, joka on just sopivasti ajoitettu, ku tuun sieltä reissusta su-ma yöllä, eli väsymystaso korkea ja intressi matala. Pitäis siis vielä käydä tuo koealue läpi, että voin rauhassa aloittaa viikonloppuni. Niin ja kyllä se kuntosalikin taitaa tänään vihdoin kutsua, kun lähtö on vasta illalla klo 22.

 

 Tässä torstain eli mun perjantain kunniaksi tein tämmösen feel good-lounaan, ku on niin feel good-olo. Nää kuvat on oikeestaa semmosia ennen-kuvia ja niitä vois seurata jälkeen-kuvat, kun toi ruoka on mun sylissä. Joskus kannattaa laittaa se lautanen kokonaan pöydälle, ennen kuin käy käsiksi. Niin ja vihreä tee addiktio jatkuu. Ostin eilen jasmiinin makuista vihreää teetä ja huhhuh, olo on ku ois syöny koko kukkapenkin tyhjäks. Vähän tollasta epäilinkin, mutta olihan se nyt pakko kokeilla. Kyllä se hunajan makuinen on vieläkin lemppari. Myös neidonhiuspuu-maku on testattu ja se on ihan juotavaa. Onko Suomessa näin paljon vihreän teen eri makuja?


Nyt (eli iiiiiihan pian) alkaa opiskelu ja sitten kuntosali ja joskus pitäisi pakatakkin. Katsellaan ensi viikolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti