perjantai 7. lokakuuta 2011

Vihdoinkin kuntosalille

Kävin vähän aikaa sitten tutustumassa yhteen porvarikuntosaliin, LifeGymiin, ja olin jo valmis liittymään, kunnes nauroin itseni ulos koko paikasta nähtyäni heidän jumppa-aikataulunsa. Viisi tuntia viikossa? Heillä oli puitteet vaikka mihin ja he pitävät viisi, haloo, viiiiiisi tuntia viikossa? Sanoin vain, että soitellaan, kun teillä on uus aikataulu ja naikkonenhan soittikin vihdoin ja viimein eilen ja sovin tapaamisen tälle päivälle. Olin jo muutenkin miettinyt liittymistä, koska kaipasin urheilua ja jotain tekemistä sekä saunaa ja kuntosalien yleellisyyttä. Ja nyt heillä on uusi ja parempi aikataulu jumpille ja spinningeille.



Noniiiin, elikkä tehtiin sopimus ja maksoin noin 67e/kk siitä, että saan 3 pyyhettä joka kerralle, numerokoodeilla toimivat kaapit, pääsyn normisaunaan kunnon pohjoismaisella meiningillä puukiuluineen sekä höyrysaunaan, maailman parhaisiin suihkuihin, supertyylikkääseen pukeutumistilaan, supermodernille salille, jossa kaikkialla on vaan sinistä valoa ja kaikista lämmittelylaitteissa telkut. Ja hauskinta tässä on se, että mulla on aika VIP olo, ku ei siellä paljo muita näy. Urheilu ei tosiaankaan taida olla IN Turkissa.


Kun oli maksut maksettu niin ilmoitin, että ajattelin aloittaa nyt. Pyyhkeet suihkuun, salille ja saunaan vaan kouraan ja menoks. Kun olin saanut itteni urheilevan näköseks, niin joku superfitti nainen teki mulle kehonmittauksen ja kertoi hyvin selkeästi, että olen ylipainoinen ja että mun rasvaprosentti pitäs olla 15 ja että mun pitäs painaa 10kg vähemmän, että oisin normipainonen. Siis whattaaa? Toivon erittäin hartaasti, että täällä painoindeksit on vähän erilaisia, kun suurin osa turkkilaisista naisista on aikamoisia luuviuluja. Oli sitten pakko näyttää tälle naikkoselle, että kyllä mä kykenen urheilemaan ja hölkyttelin tunnin juoksumatolla ja sitten vielä hänen ohjeestaan pyöräilemään ja crosstrainerille. Aikamoista menoa. Ja ärsytti kyllä, kun hän kertoi, että pitää syödä kananmunia ja ei sokeria ja ei sitä ja tätä, mut ku just niin syön. Ja kuulemma pitäs alkaa syömään lihaa, mutta kun en tykkää! Ärrinmurrin.

No muuten urheilu oli kivaa ja oon onnellinen, että liityin. Ja pääsin saunaankin ! Ehkä sitä välillä tarviikin tommosen maanpinnalle pudottamisen, jos oikeesti jotain tavoitteita haluaa saavuttaa.

Kuvat löysin googlettamalla ja on tosiaan sieltä salilta. Voisin joskus salakuvailla siellä sitä pukuhuonetta, kun ei siellä kukaan koskaan näytä edes olevankaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti