lauantai 12. marraskuuta 2011

Post-holiday depression

Yhyyy, huomenna on lomaviikon viimeinen päivä. Näin vaan suhahti 1,5 viikkoa ohi. Nyt onkin enää 51 päivää, että olen juuri laskeutunut Suomeen. Huomaatteko jonkinlaista Suomi-innostusta ja lomakaipuuta olevan ilmassa?

Anyways, tää päivä on mennyt koulutyötä tehdessä ja teetä kitatessa. Onneksi oon saanut sitä tehtävää ihan hyvin eteenpäin, mutta mua ei kyllä yhtään innosta ajatus samanlaisesta päivästä huomenna.


Eilen olin Annella tekemässä makaronilaatikkoa ja pannareita, sekä siemaisemassa muutamat sivistyneet salmarit. Ruuan onnistumisen todisti se, että muutama turkkilainen ja yksi puolalainen veteli sitä laatikkoa ihan kunnolla. Pannaritkin maistui, ainakin mulle.

 
 

Nyt siiis enää huominen päivä lomaa ja pitäisi alkaa ehkä urheillakkin 3 viikon tauon jälkeen. Ensiksi olin liian kiireinen ja sitten iski flunssa. Jännä kyllä ajatella miten nopeasti 3 viikkoa on mennyt, kun tuntuu, että ei siitä nyt niin kauaa voi olla. Mutta on vaan. Ja nyt sitten pitäisi taas saada jotenkin siitä urheiluinnostuksesta kiinni.

 Äähh, en jaksa mennä kouluun, kun ensi viikolle 3 kurssityötä, sitä seuraavalla 2 tenttiä ja sitä seuraavalla tentti ja porukat ja serkut tulee (jeee!!!!!) ja sit ku ne lähtee nii tentti seuraavana päivänä. Ja sitten tässä vaiheessa ollaankin jo joulukuun toisella viikolla ja lopputentit eessä. Selkeesti tää yliopisto vaatii ihan liikaa tällaselta normitallaajalta ja mulla on hirvee post-holday depression ennen kuin loma on ees ohi.

4 kommenttia:

  1. Ah sulla on ihan älyttömän mielenkiintonen & ihana blogi :)

    http://desireeeee.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. sä oot vaan niin nätti! ja tää sun blogi on aivan ihana :)

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Voi kiitoos :) oma blogis näytti mielenkiintoiselta, täytyy pistää korvan taakse muistiin ;D

    VastaaPoista