torstai 3. marraskuuta 2011

Taas viikonloppu (ja nyt jopa loma)

Taas se viikko vaan vierähti ja tänään mulla itse asias alkaa 1,5 viikon loma. Tai ens viikolla ois kai yks tunti, mutta varmaan jätän sen väliin, etenkin jos en oo Istanbulissa. Meidän ois tarkotuksena lähteä Annen kanssa jonnekkin päin Turkkia, mutta bussit taitaa olla jo aika täynnä. On nimittäin tuo Kurban Bayramı ja kaikki haluaa mennä kotiseuduilleen. Eli katsotaan nyt tuleeko siitä reissusta mitään. Jos ei tule niin rentoudun sitten Istanbulissa etsien jotain uusia paikkoja.

Nyt on muuten tasan 2 kuukautta (tervetuloa taas countdown-laskurit) siihen, että herään kotoa omasta sängystäni. Hassua myös tajuta, että siihen on nyt enää 8,5 viikkoa, kun miettii miten nopeasti nämä viikot hujahtelevat. Odotan Suomen pääsyä oikeastaan aika innolla ja harmittaa, kun joulu jää väliin. Kai niitä pipareita voi tehdä tammikuussakin? Ja riisipuuroa nyt saa syödä koska haluaa. Täällä on siiis ihan kivaa ja itse asiassa en pidä Istanbulista, mutten vihaakkaan tätä paikkaa. Oon tosi neutraali tän suhteen ja on vähän semmonen olo, että no ei sillä oikee oo väliä onko täällä vai ei. Suomessa tietysti vetää kaikki puoleensa, kuten oonkin jo todennut noin miljoona kertaa. Kai tähän vaikuttaa myös se opiskelu, kun täällä on nyt se arki ja Suomessa odottaa kuukauden loma.

Oon myös alottanu jo pakkausstressaamisen. Tulin tänne ylikilojen kanssa ja nyt oon kuitenkin jonkun verran shoppaillu. Tällä hetkellä en ees uskalla ostaa mitään. Onneksi perhettä tulee käymään tossa tasan 4 viikon  (!!!) päästä, niin toivon, että niiden laukkuun mahtuis ainakin joku 10kg. Ja aina voi heittää pois tavaraa. Lähtiessäni tänne pakkasin niin kiireellä, että oon tehny tyhmiä valintoja noiden vaatteiden kans. Mulla on täällä mukana yli 10 vaatetta, joita en oo käyttänyt kertaakaan ja sit oon joutunu ostaa jotain lämpimämpiä vaatteita, kun kaikki semmoiset jäi Suomeen.

 Tänään ois tarkotus lähtee Essin kanssa vähän etsimään menoa ja huomenna nään Annen ja mietitään sitä meidän reissua ja käydään taas turisteilemassa arkeologisessa museossa. Nyt lähen luennolle, että huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti