lauantai 17. joulukuuta 2011

Laiskuutta kerrakseen

Eilinen päivä oli ehkä mun koko syksyn laiskin päivä. Heräsin ysiltä, kun yks tyttö tuli kattoo mun huonetta. Tän jälkeen jumituin koneelle, josta nousin vasta kolmelta, kun menin tekemään esitelmää luokkakaverin kans. No se kesti vain tunnin, joten tulin kotii ja leivoin omppupiirakan (jonka melkein jo söin) ja sit illalla olin ajatellu meneväni Combattiin, mutta laiskuus voitti ja lähdinkin shoppailemaan. Ylläripylläri, taas tyhjin käsin kotiin. Ja sitten tein hetken esitelmää ja katsoin parit Pasilat, parit tyylivarkaat (niiin huono ohjelma ja huonoin juontaja!) ja menin nukkumaan. Nyt yritän oikeasti saada itseäni lähtemään sinne salille..

Mulla on täällä vuosisadan joulufiiliksennostatusaamu menossa ja kuuntelen jopa Justin Bieberin uutta biisiä. Huhhuh sanoisinko. Ei sillä, jos en kattois ulos nii voisin kuvitella siellä olevan lunta, eli ei tää fiilis nyt ihan epäonnistunu oo! Oon myös shokissa siitä, että mulla on joku 16 päivää lähtöön, joka on oikeasti erittäin lyhyt aika.


Hyviä lomien alkuja niille, joilla se nyt alkoi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti