maanantai 20. helmikuuta 2012

Hakuammuntaa?

Ninan postauksen ja tylsän illan innoittamana minäkin päätin kirjoitella siitä, millaisilla hakusanoilla blogiini on päädytty. Ne ovat pääasiassa hyvin samantyyppisiä, mutta kyllä listalta löytyy mitä kummallisempiakin hakusanoja.


Ensimmäisenä tietysti löytyvät nämä yliopistoon skotlantiin, skotlanti yliopistot, opiskelu skotlannissa ja vaihtarina istanbulissa tyyppiset haut, jotka ovat oikein loogisia, koska näistä asioistahan minä yritän kirjoittaa. Näistä löytyy miljoona versiota ja olen todella onnellinen, jos joku näillä hauilla on löytänyt sitä mitä on etsinytkin. 

Kovana kakkosena tulee kaikki mahdolliset maat, kaupungit ja kohteet, kuten Turkki, Sisilia, Kappadokia, Tampere, Aberdeen, yms. ja tietysti kaikilla mahdollisilla kielillä. Nämäkin haut hyvin realistisia, koska kaikista näistä minulla on ja on ollut jotain sanottavaa. Eri paikkoihin saattaa myös olla liitettynä sanoja, kuten pyöräily tai moskeija tai jotain muuta loogista.

Sitten on paljon sekalaista, mutta selitettävissä olevaa, kuten hiukset liukuvärjäys, banaani mikrossa (tätä muuten on haettu monessa muodossa), istanbul feikki markkinat, juustokakku paistettu (tähänkin on ollut monta hakutapaa), maalaisromanttinen lepotuoli, hassut turkkilaiset, hankaluuksia päättää halloweenasu (been there done that), annelin kumppari (joo on mulla kylläystävä Anneli ja on mulla kumpparitkin, mutta ne yhdessä?) ja miten selviytyä suomessa (Ps. älkää kysykö multa, en näyttänyt selviävän!). Tunnistan itse näihin kaikkiin liittyvän postauksen tai ainakin yhdistän johonkin käsittelemääni asiaan. Näitä oli kyllä paljon paljon lisää.

Mutta sitten listalta löytyy paljon hyvin outoja hakusanoja ja ihmettelen vain, että milloin olen puhunut näihin liittyvistä asioista. Esimerkiksi saunassa alasti (okei, oon ehkä joskus maininnut tämän kulttuurieroista puhuessani..) "olen aika yksinäinen" blogspot (Turkissa varmaankin?), swedish speaking finn idiootit blogspot (????), feikki peili raybanit, lapset hiihtoretkellä, missä on aberdeenin työkkäri (en muute tiiä), tauluhylly juna, ystävänpäivä kynnet, yöksi saareen, vanhusten rokotus, ufokuvia (WTF??), pisin laillinen koulupäivä ja maantie ilta.

Näköjään tänne itselle niin yksiselitteiseltä tuntuvaan blogiin voi löytää lähes millä sanoilla vain. Toivottavasti noilla hakusanoilla etsivä henkilö on löytänyt etsimänsä. Epäilen kyllä.

1 kommentti:

  1. Hakusanat on aina jänniä, en itsekään ole tietääkseni kirjoittanut Jedward-fanituotteista tai puolustusvoimien ylennyksistä, mutta jotenkin blogiini on löydetty niitä hakemalla! :D

    VastaaPoista