lauantai 31. maaliskuuta 2012

Täällä sitä ollaan

Kyllä sitä vielä hengissä ollaan, vaikka hiljaiseloa nyt onkin ollut. Selvisin siis Suomeen ilman mitään ongelmia tuossa torstaiaamuna. Sen jälkeen olen käynyt kolmessa haastattelussa, katsomassa stand-uppia ja Härmä-elokuvan (ihan must see, tällaiselle Härrrmän flikalle), nähnyt pari kaveria, ollut tosi väsynyt ja syönyt. Niin ja leikkinyt uudella ihanalla puhelimellani, joka odotteli täällä mua.

Olen hieman ristiriitaisissa fiiliksissä täällä, kun mulle tarjottiin ja otin vastaan kesätyön, joka ei ole se harjoittelu. Eli nyt kesällä sitten pitäisi löytää jotain. Teen tosi mielelläni monivuorotyötä kesällä ja se on todellakin täysin mun juttu, mutta vaikka se on sitä mitä haluan tehdä, se ei ole tällä hetkellä sitä mitä mun pitäis tehdä. Eli todellakin ristiriitaista.

Suuntaan huomenna sinne Härmään vähän lepäämään ja syömään ja ompelemaan hametta. Palailen sieltä sitten enemmän.

2 kommenttia:

  1. Moikka! Oon lukenut sun blogia jo jonkin aikaa ja tykkään! Mistä päin Suomea olet kotoisin, oikeastiko Härmästä? :-)

    VastaaPoista
  2. kiitti paljon :) Juu, oikeasti sieltä :)

    VastaaPoista