lauantai 7. huhtikuuta 2012

Loma taas lopussa

Yhyyyy, niin on. Aika Pohjanmaalla hurahti ohi, kun tuli tehtyä hame, leivottua, löhöttyä ja käytyä äitin kanssa Vaasassa vähän kaupoilla. Se takatalvikin päätti iskeä siinä jossain vaiheessa. Toivon vain, että kaikki sulaisi ja kesä tulisi. Onneksi Skoteissa viikko sitten satanut lumi on jo varmaan kadonnut. Niin ja värjäsi, tai siis raidoitti, se äiti minulle täydelliset hiuksetkin jossain vaiheessa. Oon vaan ollu turhan laiska kameran kanssa nyt tässä loma aikana ja jos on joku kuva nii en kyllä jaksa ladata nyt koneelle.

Tulin torstaina Tampereelle ja näin paria kaveria ja kävin bambuhieronnassa. Se oli aika mielenkiintoinen kokemus, kun oon tottunu voimakkaisiin urheiluhierontoihin. Tuossa tuntui, että ei tuohon koulutusta tarvii, kunhan mätkii ja painelee niillä bambukepeillä. Kokemus sinänsä.

Nyt alan tekemään skonsseja kuivatuilla karpaloilla ja haaveilemaan kesälomasta. Olen vihdoinkin sujut kesätyöajatuksen kanssa ja enää ahdistu siitä faktasta, että mulla ei oo harjottelupaikkaa. Onhan se pettymys, mutta ehkä keksin jotain, kun olen itse paikan päällä. Ja onhan niitä varasuunnitelmia, ehkä.

Huomenna on sitten edessä lähtö Edinburghiin, mutta onneksi muutama kaveri lähtee viettämään lomaansa sinne ja hengailen heidän kanssaan maanantai-iltaan asti Edissä kierrellen taas kaikkea. Että ei ihan vielä tarvii palata arkeen. Ajatus koulusta, töistä, terveellisestä elämästä ja urheilusta ahdistaa nyt ihan liikaa. No, onneksi tässä on enää 3 viikkoa luentoja ja urheilukin on kivaa, kunhan vauhtiin pääsee. Taitaa olla enää 41 päivää loman alkuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti