sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Reissuintoilua

Oon täällä yhtäkkiä ihan intopiukeena meidän tulevasta reissusta. Katselin säätiedotteita Fort Williamiin ja  Portree'en (Isle of Skye) ja sää näyttää harvinaisen lupaavalta. Länsirannikko on kuulemma uskomattoman kaunista ja auringonpaiste varmasti tuplaa sen. Oon siis miettinyt evästystä ja tarvittavia tavaroita reissulle. Leivoin eilen jopa semmoisia isompia, ruisleivän muotoisia leipiä, joita voin sitten sulatella matkaevääksi. Ajattelin myös ostaa muutaman proteiinipatukan, vaikka en niistä kamalasti pidäkkään, mutta etenkin sille mahdolliselle päivävaellukselle tuommoinen eväs olisi kätevä. Pientä ja tehokasta.


Olen tosiaan pistänyt vaatteita pyykkiin ja kerännyt muita tavaroita tuohon sängylle. Oon lähössä erittäin urheilupainotteisissa vaatteissa ja pelkään, että oon yksin kaiken eräjuntteiluni kanssa. Mutta mukavuus, lämpö ja asianmukaisuus ovat reissun avainsanoja, kun kuitenkin tehdään (ainakin osa porukasta tekee) jonkunlainen vaellus ja istutaan autossa paaaljon. Niin ja vaikka sä lupaakin luksusta, niin tämä on kuitenkin Skotlanti ja olemme menossa rannikolle/saarelle. Eli kuoritakki päälle ja tuulihousut ja lenkkarit jalkaan. Tulossa siis paljon kuvia, joissa juntteilen keskellä muita normipukeutuneita.

Muuten ei oikein kuulu mitään. Ehkä sen takia intoilenkin tuosta reissusta. Eilen olin lähes koko päivän kotona, lukuunottamatta päivän treeniä. Illan ohjelmassa oli nettitelkkua, randomhakemusten lähettelyä ja lettuja (ja tästä johtuen pidempi treeni tänään plaah). En tiedä mitä tänäänkään teen, mutta tämmöinen yksin touhuilu on oikeastaan ihan kivaa tuon viime viikon koulupakerruksen jälkeen.

Ps. Tänään on 3 viikkoa siihen, että olen Suomessa. En voi käsittää..

Säätiedotteet BBC WeatherPorteen satama (vas. ylä), Isle of Skye (vas. ala), Highlands (oikea ala)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti