torstai 7. kesäkuuta 2012

Harjoitteluajatuksia

Eilinen päivä meni jossain horroksessa. Töissäkin kuljin hieman hitaammalla teholla ja sain kyselyä, että miksi olen niin hiljainen. Osaksi se oli varmaan väsymystä ja sitten osaksi sitä, että vaikka olenkin onnellinen niin kaikki tämä harjoittelutouhu pyörittää päässäni paljon ajatuksia: entä jos en tykkääkkään työstä? Entä jos en löydä kämppää? Entä jos rahat eivät riitäkkään? Entä jos nyt joku meneekin pieleen ja olen taas lähtöpisteessä? Ja tiedän kaiken tämän olevan täysin normaalia, koska näitä asioita on pohdittu ulkomaille ja vaihtoon lähtiessäkin ja kai se päätösten teko aina herättää ajatuksia. Ja nyt kyse on kuitenkin vuoden mittaisesta päätöksestä.

Kuva
Nyt sitten tänään olen lähetellyt sähköposteja sinne ja tänne, tehnyt to do-listan ja tuijotellut taaas vuokrakämppiä (kaikki näyttää olevan vielä heinäkuulle, nyyh). Onneksi mulla on vielä yli 2kk, että työ alkaa ja ehdin (toivottavasti) tehdä kaiken ajallaan. Pitkästä kesästä huolimatta ajattelen jo paljon syksyä: sisustusta, tarvittavia ostoksia ja jopa sitä, että mitä jos alkaisin juoksemaan työmatkani (jep, Kunto Plus-lehti ja sen houkuttelevat arkittelit saapuivat tänään). Innostuttaa, jännittää, mietityttää, ajatteluttaa.. Silti kaikki vain positiivisessä mielessä, koska koen, että tämä askel on tällä hetkellä minulle juuri sopiva ja tarpeellinen.

En jaksaisi puhua vain tylsästä arjestani ja työharjoittelusta. Olisiko teillä mitään postaus ideoita? Kysymyksiä? Mistä vaan? Mitä vaan?


2 kommenttia:

  1. Mulla nyt ei sinänsä oo mitään ideoita, mut piti vaan tulla sanomaan että mä ainakin tykkään tästä blogista ihan hurjasti vaikka ei ookaan mitään teemapostauksia tai arvontoja tai sellasia. Nimenomaan sun muuttuvasta arjesta on kiva lukea ja silleen, ehkä oon vaan roikkunut liian pitkään mukana niin joku "tein tänään puuroa ja sitten menin töihin" -tyyppinenkin juttu kiinnostaa kun haluun vaan tietää mitä sulle kuuluu. :D

    Tosin mitä nyt joskus mietit niitä ruoka- ja/tai liikuntapostauksia, niin mä ainakin tykkään sellaisista, vois olla vielä enemmänkin!

    (Ja tietty heti kun saat kämpän niin ilmoitat täällä eiks niin? Ja onnea paikasta vielä!)

    VastaaPoista
  2. Kiitti kiva kuulla :) huomenna aamulla ois aika treeni tulossa ja aika erilainenkin, että siitä voisinkin avautua :)

    VastaaPoista