lauantai 14. heinäkuuta 2012

Peukut pystyyn!

Alkuviikko hujahti siellä kotosalla ja nyt olen sitten uurtanut töissä pari päivää. Eilinen työpäiväkin venähti 10 tuntiseksi eli minäkin olen saanut oman osani näistä Tammerfesteistä. Tosin tiskin takana. Tietysti varmaan kamalat sateet ja ukkosetkin ovat vaikuttaneet siihen, että ravintola, jossa olen töissä on pamahtanut aina sekunnissa ihan täyteen. Noh, eipähän ole ainakaan tylsää.

Töiden lisäksi olen stressaillut ja hihkunut kämppien takia. Olen siis tiistaina menossa ainakin viiteen näyttöön ja olen nyt niitä suunnitellut. Huomasin, että julkisilla kulkuvälineillä en ehtisi käydä muutamassa kämpässä, joten päädyin pyörävuokraukseen. Soitin ja varasin juuri itselleni pyörän koko päivälle tiistaiksi ja printtailin pyöräily-ystävällisiä karttoja. Pyörävuokraamo puhui omistavansa myös navigaattorin, jota voivat lainata ja löytyyhän puhelimestanikin Googlemaps ja heikosti toimiva navigaattori. Olen vain välillä niin kova eksymään.. Onneksi asunnot ovat pääasiassa samalla alueella, mutta juuri ajallisesti lähimmät näytöt sattuvat olemaan yli 4km päässä.

Ensimmäinen näyttöni on tosiaan klo 11 aamulla ja sen jälkeen on 4 tunnin tauko. Ajattelin ajankuluksi sitten kiertää tuon reitin, joka minun pitää polkea pikaisesti ehtiäkseni kaikkiin näyttöihin. Olen tämmöinen varman päälle pelaaja ja tykkään olla kartalla, ettei kiireessä sitten iske paniikki. Siinä välissä voin myös katsella muita paikkoja Helsingissä, joka itselleni on niin kovin tuntematon. Toivotaan muuten, että sää on hyvä!


Eli viimeistään sitten tiistaina tai keskiviikkona tulee päivityksiä, että olinko kuin uitettu koira ja eksyinkö. Toivotaan, että kaikki menee nappiin ja saisin asunnonkin eli thumbs up and fingers crossed!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti