maanantai 10. syyskuuta 2012

How to make one very lonely girl veryvery happy?

Hei arvatkaa mitä? Mä sain elämäni takaisin, uuden syyn nousta joka aamu, piristeen yksinäisiin iltoihin. Sain seuraa pieneen yksiööni, seuraa pimeneviin iltoihin, seuraa arkisiin askareisiin. Ei, en oo vieläkään löytänyt miestä tai rakastunut. Mutta mun pieni ja ihana asunto sai kirsikan kakun päälle, pisteen iin päälle, viimeisen silauksen. Minä, minun asuntoni ja kaikki nämä 25 pientä neliötä saivat seuraansa uskomattoman nopean langattoman netin. Ja Elisa Viihteen. Ostin netin 1,5 viikkoa sitten, hain perjantaina paketin postista ja tänään vihdoinkin tuli tekstari, että nyt pitäisi toimia. Hyvästi siis naurettavan hidas puhelimen netti.

Katsoin juuri 5 jaksoa Salattuja elämiä ja viime lauantain Dancen hieman hyppien. Vihdoinkin pieni yksiöni tuntuu kodilta. Joooo, ei mulla sitten muuta. Nyt lähden salille ja illalla varmasti katson lisää Elisa Viihde-tililleni nauhoittamia ohjelmia. Tässä teille vielä ihana biisi piristämään maanantaita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti