maanantai 12. marraskuuta 2012

Muka kiirettä

Kerrankin mulla ois kerrottavaa, mut arki vie voimat. Hahah no ei, ei tällä laiskuuden määrällä voi oikeasti olla edes väsynyt. Mutta kuitenkin, juttuja olisi, esim. että lähdetään juhlimaan äitin synttäreitä Rooman tossa kuukauden päästä (!!) ja, että shoppailin just Asokselta taaaas, vaikka lupasin boikotoida viime kerran palautuskriisin jälkeen. Ja nyt tämä muuttuu vielä oudommaksi, mutta minä, joka rakastan melodista ja masentavaa musiikkia olen kuunnellut viimeisinä päivinä vain dubsteppia. Niinpä, whaaat. Ja hmm, viikonlopustakin voisin juttuilla, paitsi että villin perjantain jälkeen siihen oikeastaan kuului vain nukkumista. Sunnuntainahan on ok herätä 14.30 ja haluta nukkumaan 4 tunnin päästä. Onhan?


Oikeasti ajattelin kertoilla Rooman reissusta lisää, kunhan jaksan tutustua ensin koko kaupunkiin. Jos jollain on jotain hidden treasures -juttuja mielessä niin vinkkejä otetaan vastaan! Asoksestakin voin avautua viikon päästä, kunhan paketti kiikutetaan luokseni. Nyt minä lähden salille, koska viime päivinä puoleensa on vain vetänyt sohva sateiset lenkkipolut alias asfaltti.

Kuva viime perjantailta

6 kommenttia:

  1. Mä tykkäsin Roomasta kyllä, olin siellä 2008 :)
    En nyt mitään ihmeellisempiä vinkkejä osaa antaa mutta kaikki perus turistipaikat oli kyllä ihan käymisen arvoisia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, yritämme siis ehtiä kiertämään ne ainakin :)

      Poista
    2. Ylhäältä Pietarinkirkosta saa muuten hyviä kuvia ja näkee kaupunkiakin hyvin :)

      Poista
  2. Fontana di trevi, espanjalaiset portaat ja Colosseum ovat ainakin käymisen arvoisia paikkoja! :) Kävin viime kesänä Roomassa ja aika paljon ehtii näkemään muutamassa päivässä. Kannattaa ostaa muutaman päivän metrokortti, sillä pääsee kätevimmin paikasta toiseen Roomassa.

    VastaaPoista