tiistai 1. tammikuuta 2013

All you need is change

Vuosi vaihtui. Taas. Viime vuosi oli erittäin pitkä, monipuolinen, hyvä sekä haastava. Olen asunut Istanbulissa, Aberdeenissä, Tampereella ja Helsingissä. Olen opiskellut, tehnyt kesätöitä ja aloittanut työharjoittelun. Olen tutustunut uusiin ihmisiin, saanut kavereita. Olen ihastunut ja jopa ehtinyt särkeä sydämeni ainakin kerran. Olen ollut monessa paikassa ja olen ehtinyt tehdä niin paljon. Vuosi oli ehkä ihan hyvä, mutta eilen illalla lupasin itselleni, että tulevana vuonna teen elämästäni (vieläkin) paremman.


Viimeisinä kuukausina olen keskittynyt ihan vääriin asioihin. Urheilu jäi kiireiden vuoksi, osa syynä tietysti olivat kipeytyneet polvet. Mutta kuka väitti, ettei vatsalihaksia ja käsiä voi treenata, jos polviin sattuu? Tuskinpa kukaan. Tänä vuonna siis aion panostaa fyysiseen hyvään oloon. Siihen liittyy urheilu sekä yleisestikkin terveellisemmät elämäntavat. Etenkin loppuvuosi on mennyt vähän niin ja näin ruokailun ja itsestäni huolehtimisen suhteen. Ja fyysisestä hyvinvoinnista usein seuraa parempi henkinen olo sekä tasapaino. Tänä vuonna haluan voida hyvin, haluan välttää (mies)virheet, oppia näkemään asiat yhä positiivisemmassa valossa, valittaa vähemmän ja nauttia elämästä. Olla yleisesti kiitollinen siitä, että olen terve, että minulla on perhe ja ystäviä, työ, asunto. Niin usein tajuaa valittavansa jonkun asian vuoksi, kunnes herää todellisuuteen, että minulla on kaikki perustarpeet ja paljon sen päällekkin.


Haluan, että tämä vuosi on parempi kuin koskaan ja uskon, että juuri tällä hetkellä minulla on kaikki edellytykset tehdä tästä vuodesta sellainen. Korjaan, siis lupaan, että vuosi 2013 on parempi kuin koskaan.

Elämänne parasta vuotta kaikille! :)

Kuvat eilisillalta 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti