lauantai 27. heinäkuuta 2013

Treeniä treenin perään

Nyt on käynyt niin, että urheilumotivaatio on iskenyt lujaa. Ehkä jopa liiankin lujaa. Tasan viikko sitten Fazerin brunssille istahtaessani tajusin, että takana on 6 päivää ja 9 treeniä. Aamulenkkeiä, aamuspinningejä, iltaisia kuntosalitreenejä, tuplajumppatunteja, iltalenkkejä. Samalla päätin, että ensi viikolla hidastan, koska kohta olen taas kipeänä liiallisen treenaamisen takia tai jotain muuta ikävää tapahtuu.


Nyt viikkoa myöhemmin olen lähdössä tekemään viikon viimeistä lihaskuntotreeniä. Ja hmm, se on tämän viikon kahdeksas urheilusuoritus. Jotenkin tuntuu, että ehkä voisi hidastaa vieläkin enemmän ja toisaalta taas tuntuu, että teinkö minä nyt jotain tällä viikolla. Olen oikeastaan rakastunut aamucardioon, joten tällä viikolla on tullut tehtyä kaksi aamulenkkiä, toinen mäki-intervalleilla höystettynä. Näiden lisäksi oli pakko käydä maanantaina ja perjantaina aamuspinningissä ennen töitä, koska vaikka sitä kuinka vihaisi tai ei vaan juuri sillä hetkellä jaksaisi, niin spinning-tunnin jälkeen olo on sanoinkuvaamaton. Spinning taitaa todellakin tiivistää viha-rakkaussuhteen merkityksen. Sitten tietysti piti tehdä lihaskuntoa iltaisin.


Urheilun lisäksi olen ehtinyt fiilistelemään aurinkoista säätä. Yksi päivä nappasin ruoat mukaan salille ja jatkoin sieltä puistoon syömään ja makoilemaan. Torstaina taas nappasin kirjan puistoon ja eilen tanssittiin Summer Soundeilla. Että kyllä tätä aikaa elämiseenkin näköjään jää! Nyt minä kuitenkin lähden sinne salille ja sen jälkeen olisi Summer Sound -festareiden toinen päivä edessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti