lauantai 31. elokuuta 2013

Muuton jälkeen

Muutto meni yllättävän kevyesti. Roudasimme kamojani muutaman tunnin ajan, loppusiivosin asunnon ja lähdimme kohti Pohjanmaata. Oli haikeaa jättää taakseen taas yksi asunto, josta vuodessa todellakin ehti muodostua jo koti. Olen kuitenkin positiivisesti yllättynyt miten onnellinen, odottava ja levollinen olo minulla tällä hetkellä on. Hyvin usein muuttoihini on liittynyt semmoinen surullinen olo, jonka kokee kun taakseen jättää jotain mitä ei olisi vielä valmis jättämään. Ehkä nyt kuitenkin jollain tavalla tämä vaihe oli tullut päätökseen ja olin todella valmistautunut lähtöön. Ja hei, kun edessä on reppureissu Vietnamiin niin ei oikein edes ehdi olla surullinen!

Nyt olen kaksi päivää rentounut vanhemmillani. Eilen käytiin Vaasan rannikolla kiskomassa hurjalla tahdilla ahvenia merestä ja tänään pyörähdettiin äitin kanssa Vaasassa viemässä tavaraa kirpparille. Vaikka myin vaatteitani jo Helsingissä Vaasankadun katukirppiksellä sekä Hietsun kirpparilla, huomasin muuton keskellä, että sitä turhaa tavaraa on vieläkin hurjasti. Veimme siis äitin ja minun vaatteita myyntiin jopa kolme laatikollista.


Äsken pakkasin rinkkani valmiiksi Vietnamiin, sillä lähtöön on enää alle 2 vuorokautta. Jännittää, innostuttaa ja jopa ehkä hieman pelottaakin, ihanaaa!

PS. Jos ette ole vielä vastanneet sivussa pyörivään kyselyyn, niin olisi ihanaa, jos vastaisitte. Kysely päättyy tiistai-iltana. Kiitollinen bloggari kiittää ja kuittaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti