sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Next stop VIETNAM

Päiväni starttasi tänään erittäin aikaisin. Hyppäsin junaan jo ennen puolta seitsemää ja Helsingissä olin puoli kymmenen aikoihin. Kävin hakemassa vielä sadesuojan rinkalleni sekä hankkimassa datasiirtokiellon puhelimeeni ennen kentälle lähtemistä. Lento Hanoihin lähtee vasta tuossa puoli viiden aikoihin.

Viime päivinä ei ole todellakaan tuntunut siltä, että olisin lähdössä lomalle. Saatika sitten, että olisin lähdössä ensimmäistä kertaa Euroopan ulkopuolelle reppu selässä! Lennot varasin jo yli 2 kuukautta sitten ja siitä lähtien on puhelimessa sekä pääni sisällä pyörinyt laskuri. Silti on vaikea uskoa, että tässä minä nyt istun Helsinki-Vantaan lentokentällä valmiina hyppäämään 11 tunnin lennolle ja suuntaamaan kohti jotain niin tuntematonta. Uskon, että juuri tuo tuntemattomuus ja se, että en tiedä millaista tällaisella matkalla on, vaikuttaa siihen miten vaikea tätä on ymmärtää. En todellakaan osaa kuvitella missä olen huomenna. En edes voi tietää missä päin olen viikon päästä! Sekös tästä niin jännää, ihanaa ja erilaista tekeekin.


Pyrin reissussa päivittelemään blogiani aina kun vain voin. Tämä kuitenkin riippuu siitä, että onko tarpeeksi nopeaa nettiä saatavilla ja onko minulla voimia tai edes aikaa päivitellä. Haluan myös reissun jälkeen kirjoittaa muutaman kattavan postauksen matkastani, sillä tällä hetkellä Vietnamin suosio tuntuu olevan aika hurjassa nousussa ja joku saattaisi hyötyä vinkeistäni.

Minä hengailen kentällä vielä muutaman tunnin, treffaan Aberdeen-Iidan, joka on lentämässä Lontooseen ja hyppään onnellistakin onnellisempana koneeseen. Vihdoinkin voin toteuttaa yhden pitkäaikaisen haaveeni ja lähteä reppuselässä reissaamaan Aasiaan. Uskomatonta!

Hẹn gặp lại eli näkemisiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti