keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Lentokenttäpäivä

Istun tällä hetkellä mukavasti Stavangerin lentokentällä Norjassa. Olen makoillut täällä pehmeillä jättisohvilla jo nelisen tuntia ja edessä olisi vielä reilu 3 tuntia. En kyllä valita yhtään, sillä täällä on ihana sohva-alue, suhteellisen hiljaista ja ilmainen netti. Ihan oikeasti, todellista lentokenttäluksusta! Juuri tällaisia ne minun opiskelupäivät Skoteissakin on, paitsi täällä on mukavampi sohva. Olen tähän saakka saanutkin tehtyä kouluhommia yllättävän hyvin, nyt vaan meinaa silmät alkaa painua kiinni. Olisihan tässä sohvalla tilaa, tyynyjä ja vilttejä.. Toimisikohan joku nettitelkku täällä?


Kuten otsikosta voi päätellä, vietän siis koko päivän lentokentillä. Lensin jopa Vietnamiin nopeammin! Olen ensin täällä Norjassa reilut 7 tuntia ja sitten Tukholmassa vielä pari tuntia. Mutta ei se mitään, hyvää kannattaa odottaa :)

4 kommenttia:

  1. Missä Stavangerilla löytyy tommonen alue?? :D Olin siellä itekin n.4 tuntia... Se vaikutti toooosi pieneltä kentältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kysymys, koska en oo ollut täällä kentällä missään muualla, kuin tässä alueella :D näyttänee olevan tässä portin 12 hoodeilla!

      Poista
  2. Mitä hemmettiä :D. Melkoista luksusta tuo sohva JA ilmainen netti!! Luulin et tuollaista saa vain loungeissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepä!! Nyt istuskelen Arlandalla ja ei sohvat/penkit kyllä vetele vertoja. Onneksi on kuitenkin ilmainen netti!

      Poista