lauantai 28. joulukuuta 2013

VUOSI 2013

Vuoden 2013 vaihtuessa lupasin itselleni parin rankan kuukauden jälkeen, että tästä vuodesta tulee upea. Jossain vaiheessa kuitenkin aloin naureskelemaan, että ei tämä vuosi ihan suunnitelmien mukaan kuitenkaan tainnut mennä. Oli epäonnistumisia, motivaation puutetta joka saralla ja pahemman luokan opiskelukatastrofi. Ja ikisinkkuudesta en taida edes aloittaa.

Muutama viikko sitten Facebook kuitenkin ehdotti minulle ystävällisesti, että Katso katsaus vuoteesi 2013. No selvä, kai sitä voisi kurkata. Ja huh, vaikka seuraankin elämääni aitiopaikalta niin olin ihan ällikällä lyöty mitä tähän vuoteen on mahtunut. Ja miten upea tämä vuosi loppujen lopuksi on ollut! Kolhuja on koettu, mutta tässä minä seison (tai oikeastaan löhöän) astetta kokeneempana, fiksumpana, vahvempana ja tietysti myös vanhempana. Vuoden sisällä olen kokenut Helsingin kevään sekä kesän ja Aberdeenin syksyn. Väliin on mahtunut työporukalla reissu Tallinnaan, pikareissu Iidan luokse Lontooseen, synttäriviikonloppu serkun kanssa Tukholmassa, viikko lapsuuden ystävän luona Pariisissa sekä lähes kuukausi reppu selässä Vietnamissa. Olen suorittanut loppuun vuoden työharjoitteluni ja aloittanut viimeisen vuoden opiskelut. Tänä vuonna löysin myös todellisen innostuksen ruokaan, urheiluun ja olen edelleenkin matkalla kohti parempaa hyvinvointia ja minulle toimivampaa kokonaisuutta.


On jännittävää miettiä, että mistä minä löydän itseni vuoden päästä. Olenko yhä Briteissä, palasinko Suomeen vai karkasinko vieläkin kauemmas merien taakse? Mutta yksi asia on kuitenkin varma, ensi vuodesta tulee varmasti taas aiempaa upeampi, ikimuistoisempi ja parempi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti